Livrare gratuita peste 300 RON!

Reduceri de pana la -79%. Vezi aici reducerile.

Politica de Retur

Ne dorim sa fii pe deplin multumit de achizitiile tale. De aceea, am creat o politica de retur simpla si prietenoasa.

Poti accesa formularul de retur de aici.

EXCEPTARE DE LA DREPTUL DE RETRAGERE

Plantele vii, sunt, in general, exceptate de la dreptul de retragere conform Articolului 16, litera d) din Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 (actualizată prin Ordonanta de Urgenta nr. 58 din 28 aprilie 2022), din cauza naturii lor perisabile. Totusi, acceptam returnarea acestora in urmatoarele situatii:

  • Produse deteriorate in timpul transportului.
  • Erori in comanda livrata (produse gresite).

Te incurajam sa verifici comanda la livrare si sa ne contactezi imediat daca apar astfel de probleme. Te rugam sa ne informezi, prin completarea formularului aflat pe pagina "Formular de Retur" care poate fi accesata aici, despre orice neconformitate cantitativa sau calitativa a produselor din comanda ta, in termen de maximum 72 de ore de la receptia coletului/coletelor. Vei fi apoi contactat de catre echipa noastra si vom solicita fotografii suplimentare cu produsele in cauza.

PROCEDURA DE RETUR

Pentru a efectua returul, te rugam sa urmezi pasii de mai jos, in termen de maxim 72 ore de la primirea comenzii:

1. Ambaleaza produsele - asigura-te ca produsele pe care doresti sa le returnezi sunt ambalate corespunzator, in acelasi mod in care au fost livrate.
2. Completeaza formularul de retur - completeaza FORMULARUL DE RETUR de aici cu toate informatiile necesare, pentru a facilita procesul de retur. Tot aici vei putea opta pentru modalitatea de solutionare a returului. In cazul in care produsele primite erau deteriorate, iti vom cere ulterior fotografii relevante pentru a fi analizate de catre specialistii nostri.
3. Expediaza produsele - in functie de motivul returului, vom gestiona situatia diferit:

  • Produse deteriorate: Daca produsele au ajuns deteriorate, mentioneaza acest lucru in formularul de retur, iar noi vom organiza ridicarea coletului fara costuri suplimentare pentru tine. Te vom contacta ulterior pentru a stabilii detaliile expedierii.
  • Produse gresite: Daca ai primit un produs diferit de cel comandat, ne asumam responsabilitatea pentru aceasta situatie si vom aranja returul.
  • Alt motiv: In cazul altor motive de retur (de exemplu, renuntarea la comanda din motive subiective), te rugam sa expediezi coletul catre noi prin orice metoda de transport dorita pe adresa: Fitza Florilor, SC SPN SRL, Bulevardul Vasile Milea, nr. 17, Sibiu, Judetul Sibiu - telefon +40 (754) 869 347. Dupa verificarea coletului, vei primi prin email un voucher valoric pentru urmatoarea achizitie.

4. Finalizare retur - Produsele ajung la noi si sunt verificate de catre echipa noastra. Apoi vom solutiona returul conform optiunii din formularului de retur (inlocuire produse, voucher valoric sau rambursare in cont bancar).

Important! Avand in vedere natura perisabila si delicata a produselor noastre (bulbi de flori, arbusti, pomi fructiferi si altele similare), Cumparatorul este responsabil pentru asigurarea integritatii si calitatii acestora incepand de la primirea coletului si pana la o eventuala returnare.

Ne rezervam dreptul de a analiza produsele returnate si de a refuza rambursarea, fie in totalitate, fie partial, in cazul in care acestea au suferit deteriorari sau daca valoarea lor a fost afectata din cauza unei manipulari necorespunzatoare.

 

BINE DE STIUT

Te sfatuim sa te informezi despre caracteristicile si cerintele produsului dorit inainte de a plasa o comanda. Acest lucru te va ajuta sa te asiguri ca alegerea ta este potrivita.

Iti recomandam sa despachetezi coletul imediat dupa livrare si sa hidratezi materialul saditor viu. Conditiile de pastrare intre receptia comenzii si plantare au un impact direct asupra dezvoltarii optime a plantelor. Asigurandu-te ca acestea primesc ingrijirea corespunzatoare, vei sprijini intrarea lor in vegetatie.

Te rugam sa retii ca produsele comandate sunt plante vii, care pot suferi mici deteriorari in timpul transportului. De asemenea, daca nu sunt plantate conform instructiunilor, acestea pot sa nu supravietuiasca.

IMPORTANT

Daca un produs ajunge la tine deteriorat sau nu indeplineste asteptarile, ne poti contacta in termen de maxim 72 ore si vom face tot posibilul sa gasim o solutie rapida. Plantele sunt produse delicate, iar in cazurile rare in care apar probleme, vom colabora indeaproape cu tine pentru a remedia situatia. Ne angajam sa oferim o experienta de cumparare placuta si fara griji.

TERMEN DE SOLUTIONARE SESIZARI

Timpul de solutionare a sesizarilor variaza in functie de complexitatea acestora, dar, in general, ar trebui sa primesti un raspuns initial in termen de 3-5 zile lucratoare. Daca reclamatia necesita o evaluare mai detaliata, este posibil sa dureze mai mult. Te incurajam sa ne contactezi pentru actualizari referitoare la starea reclamatiei tale.

Te rugam sa citesti politica de retur prezentata pe aceasta pagina. Daca ai intrebari referitoare la aceasta, ne poti contacta pe adresa contact@fitzaflorilor.ro sau pe Whatsapp la numarul +40 (754) 869 347.

SITUATII IN CARE SE POT RETURNA PRODUSELE

1. Deteriorari in timpul transportului

Fiecare planta este sensibila, iar transportul poate fi uneori problematic. Desi depunem toate eforturile pentru a preveni incidentele, pot aparea situatii neprevazute. Daca primesti o planta sau un ghiveci deteriorat, ne poti contacta imediat si ne asumam responsabilitatea. Vom gasi o solutie rapida pentru a te asigura ca esti pe deplin multumit.

2. Diferente de soi / culoare / marime

Plantele pe care le comercializam provin de la furnizori de incredere, fiind selectate cu grija pentru a asigura calitatea si fidelitatea descrierilor prezentate pe site-ul nostru in ceea ce priveste soiul, dimensiunea si culoarea. Te rugam sa retii faptul ca fotografiile prezentate pe site-ul nostru sunt cu titlu orientativ. Fiecare planta este unica si poate prezenta diferente subtile in culoare, forma si dimensiune.

Cu toate acestea, pot aparea situatii in care sa existe diferente notabile intre plantele comandate si cele primite, din cauza unor factori imprevizibili sau a erorilor umane aparute in procesul de pregatire a comenzii. Daca te afli in aceasta situatie, completeaza formularul de mai jos, echipa noastra va analiza apoi cazul tau si vom actiona conform politicii de pe aceasta pagina, prin inlocuirea produselor, prin oferirea unui cupon valoric sau prin rambursarea sumei de bani.

3. Diferente de cantitate - uneori, pot aparea erori in timpul procesului de ambalare sau livrare, dar facem tot posibilul sa le remediem cat mai repede.

Bine de stiut: Unele plante sunt in repaus vegetativ - unele plante sunt livrate in stadiul de repaus vegetativ, ceea ce le permite sa fie plantate fara dificultati. Desi pot parea inerte sau lipsite de viata, nu te lasa descurajat! Aceasta este o parte normala a ciclului lor de viata, iar, cu ingrijirea corespunzatoare, vor reveni la viata. In cazul in care te confrunti cu o astfel de situatie si ai indoieli in privinta viabilitatii plantei, te rugam sa ne contactezi prin email sau telefonic pentru mai multe detalii

OPTIUNI DE GESTIONARE A RETURULUI

In cazul in care anumite produse comandate nu au ajuns intr-o stare corespunzatoare:

1. Inlocuirea produselor: vom trimite fara costuri suplimentare produsele inlocuitoare, iar tu va trebui sa ii predai curierului produsele din comanda initiala, ambalate corespunzator.

2. Rambursarea contravalorii produselor:

  • sub forma de voucher valoric: vom trimite un curier pentru ridicarea produselor si iti vom trimite ulterior acceptarii returului, un email cu un voucher pentru a-l folosi la urmatoarea achizitie.
  • rambursarea banilor intr-un cont bancar: vom trimite un curier pentru ridicarea produselor, iar daca produsele returnate indeplinesc conditiile de retur, contravaloarea va fi rambursata in maximum 14 zile lucratoare de la acceptarea returului.

IMPORTANT DE STIUT

Ne rezervam dreptul de a refuza retururile in cazul abuzurilor, cum ar fi returnarile repetate intr-un interval scurt de timp. Aceasta masura este menita sa protejeze atat clientii, cat si afacerea noastra, asigurandu-ne ca politica de retur este utilizata corect si in mod responsabil.

Iti multumim ca ai ales Fitza Florilor! Ne dorim sa iti oferim cele mai bune produse si servicii, iar satisfactia ta este prioritatea noastra. Politica noastra de retur este conceputa pentru a-ti oferi un proces usor si transparent. Daca ai intrebari sau nelamuriri suplimentare, nu ezita sa ne contactezi. Suntem aici pentru a te ajuta!

CONTACT:

Email: contact@fitzaflorilor.ro
WhatsApp: +40 (754) 869 347

Te asteptam cu drag sa explorezi in continuare gama noastra de plante si flori!

 

Ai nevoie de ajutor? Trimite-ne un mesaj!